11 Mayıs 2015 Pazartesi

ŞAH MAT / KİTAP YORUMU



Puanım: 7/10
İtalyan yazar Mario Mazzanti nin ilk kitabı olan Şah Mat polisiye cinayet romanı. 
Genel olarak iyiydi ama daha fazlasını beklerdim oysaki. Ağzımı açık bıraksın istedim ama olmadı.
Hikaye sıkıcı başladı, ortalarda kendini okutturdu, sonlara doğru baya heyecanlı ve akıcı bir hal aldı ama sonu biraz tuhaftı:/
Birde +18 yapalım şunu çünkü daha ufak yaştaki bayanların midesi bir konuda bulanabilir. Şahsen bana da iğrenç geldi.

ufak spoiler
Katil bi tane dangozu öldürmek için kaç kişiyi araya karıştırdı bu da onun zeki değil mal olduğunu düşündürdü bana. Seri bir katil olsa bir hikayesi olur ve anlam kazanırdı ama bu adam ortalığı birbirine kattı.
ufak spoiler bitti

Genel olarak çoook güzel değil, berbatta değil. Okunabilir kitaplardan bana göre. Ama okumasam da bi şey kaybetmezmişim açıkcası. 

İyi Okumalar :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder