1 Aralık 2016 Perşembe

KIZIL TEPE kitap yorumu



Kitabın Adı : Kızıl Tepe
Orijinal Adı : Red Hill
Serinin Adı : Red Hill Series
Seri Sırası : 1
Yazarın Adı : Jamie McGuire
Yayınevi : Yabancı Yayınları
Basım : Şubat 2015
Tür : Korku / Zombi / Romantik / New Adult

Yorumum:

Yine uzun bir ara oldu ve bir sürü yorumlamadığım kitap birikti.
Son okudugumu unutmadan hemen yorumlayayım istedim.

Kitabımız Yabancı Yayınlarından çıkan  KIZIL TEPE. Toplam 370 sayfa.
İlk Jamie McGuire deneyimim oldu. Kitabı Penguen kitapevinden kampanyalı olarak almıştım. Ve özet yorum geliyor…..Serinin ilk kitabıymış fakat devam etmeyi düşünmüyorum.

Kitabın konusu klasik Amerikan korku konusu olan zombi istilası.
Ülkeye bir virüs yayılıyor ve insanlar zombiye dönüşüyor. Zombiye dönüşen insanlar sağlıklı insanları ısırarak onların önce ölmesine, sonra da zombi olarak dirilmesine sebep oluyor. Döngü bu şekilde devam ediyor.

Kitapta 3 ana karakter var. Hepsinin ayrı hayatları var ve zombi istilası sırasında kaçtıkları KIZIL TEPE ‘deki çiftlik evinde bir araya geliyorlar.

Scarlet, mutsuz bir evlilik yapmış ve boşanmış iki çocuk annesi bir radyoloji teknisyeni. Çocuklarına tapıyor.

Nathan , bir kız çocuğu sahibi ve istila olduğu gün eşi onu terk ediyor.

Miranda ise Scarlet ‘in hastanesinde doktor olan ve kızıl tepe çiftliğinin sahibi olan dr Hill ‘in kızı.

Zombi istilası bu farklı üç hayatı Kızıl Tepe’de birleştiriyor.

Kitap okunabilir kitaplardan fakat konusu çok klasik olduğu için bana bir şey katmadı.
O yüzden de seriyi tamamlamayı düşünmüyorum.

15-19 yas arası için daha heyecanlı bir kitap olabilir fakat bana göre basit kaldıJ


Yorumum bu şekildeydi umarım faydalı olmuşumdur. Şimdilik HoşçakalınJ


İyi Okumalar…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder