10 Kasım 2015 Salı

SONSUZ DENİZ (5. Dalga Serisi)






Kitabın Adı: Sonsuz Deniz (5. Dalga Serisi 2. Kitap)
Orijinal Adı: The Infinite Sea
Tür: Bilimkurgu, Fantastik
Yazarı: Rick Yancey
Yayınevi: Pegasus Yayınları 
Sayfa Sayısı: 360
İlk Basım: 2015


Yorumum:

Çok merak ettiğim 5. Dalga kitabıyla beraber serinin devamı olan 2. kitap Sonsuz Deniz Kitabını da şipariş etmiştim, yani bu ikili bana beraber geldi.

Daha önce 5. Dalga kitap yorumumu okumadıysanız, kitaptan beklediklerimi bulamadığımı hatırlatmak isterim.

Ayrıca okumak isterseniz de 5. Dalga yorumum burada..

Gelgelelim, Sonsuz Deniz kitabına da meraktan değil elimde olduğu için başladım…

Beklentilerim son derece düşük olduğu için bu sefer kitap biraz daha güzel göründü gözüme. Ama yine de ne bileyim, benlik değil bu seri fazla ergence. (ÜZGÜNÜM AMA BEN 26 YAŞINDAYIM GENÇLER KIZMASIN BANA) Bazı yaşlarda bazı şeyler çekilmiyor yani. 
Yinede yarım bırakmadım bu büyük başarı demek ki o kadarda berbat değil yoksa hayatta okuyamam :) Biraz zorlar yarım bırakırdım.



İlk kitapla benzeşiyor kitap içeriği ile ilgili pek bir şey yazmayacağım.

TAVSİYE EDER MİYİM?
  • Açık konuşacağım eğer okumadıysanız “Göçebe” kitabını okuyun. Aynı konu tek kitap ve daha yaratıcı.

  • Göçebe yi okuduysanız da gene tavsiye etmem çünkü beğenmezsiniz.

  • Ben Göçebe okumayacağım illa bu seriyi okumak istiyorum diyenlerin de beğeneceğine garanti veriyorum. Evet size çoklu kombinasyon yaptım. SEÇİN ALIN:)

Gene çok eleştirdim tamam gidiyorum… Bakmayın siz bana zevkler ve renkler tartışılmaz tabi ki…

İyi Okumalar:)

Son olarak arada paylaştığım resimler de 5. Dalga filminden, kitaptaki ana karakter kızı bi türlü sevemedim açıkçası, filmede itici bi kız koymuslar bence (Alttaki filmdeki kız :P)


ARKA KAPAK YAZISI

Önce 
Onlara güvenilmeyeceğini kanıtladılar. 
Sonra 
Birbirimize güvenmememiz gerektiğini gösterdiler. 
Şimdi 
Kendimize bile güvenemeyeceğimizi öğretiyorlar.

1 yorum:

  1. Peki Evın ölüyormu cesi ike yoksa birliktemi gine nolir cevap yazın?

    YanıtlaSil